Enerji Hanım 2013’ün En Dikkat Çeken Projesi Oldu

 

ENERGY HANIM  2013’ÜN EN DİKKAT ÇEKEN PROJESİ OLDU

 

Marketing Türkiye Dergisi’nde yer alan Medya takip raporuna göre Enerji Hanım, 2013 yılında kadına yönelik sosyal sorumluluk projeleri içinde en dikkat çekici proje olarak öne çıktı. Medya takip raporlarında benzer projeleri açık ara geride bırakan Enerji Hanım, medyada en fazla haberi yapılan proje oldu.

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı ile Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı’nın ortak projesi olan Enerji Hanım, Enerji verimliliği Derneği’nin organizasyonu ile Kayseri’den yola çıkarak, Türkiye’nin 21 ilini dolaştı. “Haydi Hanımlar, kendiniz için küçük, Türkiye için büyük bir adım atın” diyen Enerji Hanım karakterini canlandıran sanatçı Süeda Çil, 21 ilde 34 bin kadınla yüz yüze görüşerek basit önlemlerle enerjinin nasıl verimli kullanılacağını anlattı. Alınacak basit önlemlerle evlerde yılda bir çeyrek altın karşılığı paranın tasarruf edilmesini hedefleyen proje, Türkiye ekonomisi için ise yılda 4 milyar TL kazanç demek.

Medya’da En Fazla Yer Alan Sosyal Sorumluluk Projesi Oldu

Marketing Türkiye Dergisi’nin 8 Mart Dünya Kadınlar günü nedeniyle yayınladığı bir araştırma haberde Enerji Hanım, 2013 yılında 534 haberle medyada en fazla yer alan proje oldu. Derginin, Medya Takip Merkezi verilerine dayanarak açıkladığı listede Enerji Hanım’ı 477 haber ile Panik Butonu, 454 haber ile Süt Anne Merkezi ve 356 haber ile Kardelenler Projesi takip etti.

Proje Adı Adet (Yıllık 2013) 

Enerji Hanım 534

Panik Butonu 477

Süt Anne Merkezi 454

Kardelenler Projesi 356

Ekonomiye Kadın Gücü Projesi 293 

Kadına Yönelik Şiddete Son 283

Çocuk Gelinlere Hayır 177

Gelincik Projesi 134

Baba Beni Okula Gönder 95 

Teknolojide Kadın Hareketi 91  

Her Ses Bir Nefes 88

Devlet Himayesi Altındaki Genç Kızlara Meslek Edindirme Eğitimi Projesi 83  

Argande 82  

Kadın Gözüyle Hayattan Kareler 75

Meme Kanseri Kampanyası 24

Kızlar Banvit'le Okula 23